Skip to content Skip to footer

Každý, kdo se potřebuje prezentovat, si přeje mít kvalitní a především poutavé texty, které přilákají potencionálního zákazníka a vyvolají v něm potřebu po koupi produktu či služby. Zároveň je důležité, aby takový článek zaujal i internetové vyhledávače a ty vás následně upřednostnily před ostatními webovými projekty. Copywriting je ve své podstatě cílená tvůrčí činnost, na jejímž konci by měl stát poutavý a kvalitně sestavený text, který v ideálním případě předčí očekávání klienta a vyhledávačům ukáže, jaký text patří na první pozice, protože je správně sestavený i po stránce SEO.

Copywriting je jen jeden – kvalitní

V dnešní době můžete narazit na celou řadu nadšenců a natrefit na značnou rozdílnost cen za jejich zhotovení. Vždy si pamatujte, že nejlevnější neznamená nejlepší. V oblasti copywritingu je lepší si za kvalitu připlatit a za své peníze dostat odpovídající výsledek. Jen v takovém případě se prvotní záměr potká s úspěchem a vaše podnikání se pozvedne o další stupínek výše.

Zásady copywritingu

Profesionální copywriting by měl obsahovat několik zásadních bodů, od kterých se odráží další nezbytné skutečnosti. Pomineme-li prvotřídní znalosti pravopisu a gramatiky, správné strukturování textu nadpisy a podnadpisy, odstavci, zvýrazněním důležitého a využitím odrážek pomůžete jednak k lepší čitelnosti čtenářům, ale i vyhledávačům. Ty se totiž stále ve větší míře učí chovat se jako skutečný člověk a proto co se líbí lidem, ocení i vyhledávače.

Copywriting využívá několik osvědčených postupů, které zákazníka navnadí k přečtení obsahu a setrvání na stránkách popřípadě k přechodu na popisovaný produkt nebo službu. Google i Seznam vědí, kolik času na stránce čtenář tráví a pokud je článek čtivý a stráví zde více času, promítne se to i v tendenci nakoupit.

Na druhou stranu velmi malá část populace přečte článek od začátku do konce. Většinou se zaměří na podnadpisy, které je přimějí k nahlédnutí a zaujmou je i zvýrazněné odkazy, proto je třeba jim věnovat náležitou péči.

Provázanost se SEO

Oblast copywritingu se nadále opírá o techniku zvanou SEO. Jde o plnohodnotné spojení, kdy se za pomocí přesně sepsaných článků optimalizuje celá struktura webových stránek pro vyhledávače. Ten, jak známo hledí na celistvost a kvalitu obsahu napříč celým spektrem. Vytvořit opravdu přínosný text z pohledu cíleného copywritingu není složité, je ale třeba vědět, jaké fráze lidé v souvislosti s vaším tématem hledají a na ty se zaměřit.

Pusťte z hlavy všechny starosti ohledně správného copywritingu s ohledem na SEO. Zavolejte nám nebo napište co potřebujete a rádi pomůžeme:

info@mediapartner.cz, tel: 602 955 945