Chcete znát nejefektivnější metodu online reklamy současnosti? Máte v plánu rozšířit podvědomí o své značce, ale stále si nejste jisti zvolenou metodou propagace? Pokud jste si na výše uvedené otázky odpověděli v kladném duchu, tak by vás mohla zajímat PPC reklama, která je aktuálně nejosvědčenějším marketingovým prvkem. Mezi největší přednosti patří vysoká návratnost investic, nízké provozní náklady a především přesné cílení na určitou skupinu potencionálních zákazníků s největší možnou výtěžností. PPC reklama zkrátka nemá konkurenceschopného protivníka.
Co je PPC reklama
PPC reklama je zkráceným označením anglické terminologie pay-per-click neboli platba za každý uskutečněný klik. V tomto systému se neplatí za zobrazení vaši reklamy, ale za skutečně přivedeného návštěvníka, což vede k vysoké efektivitě kampaně. Dle přesných statistik jste ihned informováni, jak si ve skutečnosti vedete. Jakmile někdo na váš banner či textový odkaz klikne, zaplatíte. PPC reklama je nejrychlejší způsob, jakým o sobě dát vědět. Oproti SEO jsou její výsledky okamžité.PPC reklama a její výhody
- Cílení na přesnou skupinu potencionálních zákazníků
- vysoké a měřitelné ROI = return of investment, neboli vysoká návratnost vašich investic
- Přehledné administrátorské rozhraní s rychlou možností startu a ukončení kampaně
- Příznivé provozní náklady na chod PPC reklamy
- Přesně si stanovíte strop investice
- Rychlá a přehledná správa několika kampaní najednou
PPC reklama od nás
Pověřte nás vytvořením kampaní a jejich správou. Získáte jistotu velice efektivního způsobu propagace jakéhokoliv (téměř) produktu či stránek. Máme bohaté zkušenosti s vedením úspěšně zacílených PPC reklam s vysokou návratností investic (často i 500%+). Společným cílem je potom postupná optimalizace kampaní tak, aby se pro vás staly jedním z nejvýnosnějších způsobů propagace.
Zadejte poptávku po vytvoření a správě PPC kampaní zde, zavolejte nám nebo napište co potřebujete a rádi pomůžeme:
tel: 602 955 945, info@mediapartner.cz